Minggu Peperiksaan Sudah Berakhir

on Tuesday 17 January 2012


Dengan selesainya kertas Farmakologi  Am tadi maka selesailah sudah minggu peperiksaan untuk semester ini dan berakhirnya la juga semester ini.

Jika diteliti, semester ni banyak sangat mengajar aku erti hidup, erti kawan, erti rasa disayangi dan menyanygi. Semester ni amat lain berbanding semester-semester sebelum ni yang pernah aku lalui.

Ya Tuhanku, hanya kepada Mu aku berharap, kerana aku tahu sebaik-baik tempat untuk berharap hanya kepada Mu Ya Allah
       
 dan hanya kepada Tuhanmulah hendaknya kamu berharap.(alinsyirah:8)
Moga-moga cuti semester yang akan datang ni membawa seribu manfaat untuk kita semua. Aku minta maaf kepada semua.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Sadun | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO